12 maj 2010

HUR ÄR DET MÖJLIGT...

... att sitta i mer än tre timmar och slipa, slipa och åter slipa... hur är det möjligt att ha så mycket tålamod att man inte ger upp efter en halvtimme? 
 För min del hade jag lagt av förlänge sedan.. men det är bara att konstatera att OM man vill och OM man tycker det är roligt så kan man...men om JAG förstått det hela rätt så var detta helt nödvändigt för att hjulen ska snurra och fungera och för att vi över huvudtaget ska kunna rulla fram i vår buss... snälla ni, det var alltså inte för att det var roligt...

 För att ni ska förstå vad jag pratar om så lägger jag in en bild...
visst blir allt mycket tydligare och mer begripligt? Nähä...Ok, jag förklarar  väl lite till...det är axeltappen som fått genomgå en slipning... Förstår ni nu? Anläggningsytan för packboxen var dålig, eller tätningen kanske man kan säga... OM ni mot förmodan ändå inte förstår vad jag försöker förklara så maila gärna till David. Gå in under fliken "kontakter" så hittar ni vår mailadress!
Den enda i familjen som verkar ta livet med ro och njuta av stunden som den är är Morris. Själv så ska jag  börja packa ner lite av de prylar som ändå inte syns... alltså sånt som finns i garderober och saker som vi vet att vi inte ska änvända mer under vår. Huset ska ju vara tomt så att de kommande hyresgästerna ska kunna flytta in med sitt pick och pack. Så ser de närmaste dagarna ut för oss!

Inga kommentarer: