08 september 2009

DET SKA VI FIRA!

Jag vet Att man Int ska fira med "godsaker" ... och ni Som Inte har dom problemen som jag har kanske Int förstår ... män hursom ikväll Lite blir det extra: en buddarulle och Mailys nybakade bröd ... (fast hon vill inte vara med och fira visst) hon ringde på dörren utan att veta denna fest om. Men var är det Då som Hänt?! Jag har beviljats tjänstledigt från och med nästa sommar och 13 månader framåt!! Vet Att Det Inte är självklart med tjänstledigt, men nu är det sant! Jag dansade Nästan hem i mina vandringsskor och med en påse från Törners konditori i Handen! En Viktigt nyhet för oss och det känns toppen ikväll!
Nu ska vi mumsa, njuta och Planera vidare.

4 kommentarer:

nilsmarie sa...

GRATTIS!!! Åh vad jag gläds med er!! Behöver de en vikarie för dig?!??

Kram från Marie.

Anonym sa...

kul för er och lycka till!

Hanna sa...

Det kommer att bli toppen!!

Lage sa...

va kul att vi kan både läsa och kommentera era inlägg! lycka till!