28 juli 2010

PÅ VÄG!

Första natten blev vid Mora... Tröterta men äntligen på gång! 

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kör nu försiktigt och akta er för alla djur på vägarna. Saknar er redan....Suzanne

Sven i Stockholm sa...

Lycka till! Jag följer er på webben hela vägen. :)

David, TDI:n snurrar nu. Går kanon!

Anonym sa...

Efter allt slit och arbete borde ni kanske ta lite semester innan ni fortsätter ;-) Björn

Anonym sa...

Fint att få följa er på resan.
Har sett vad ni har skrivit in .
Vill önska er allt gott och en fin tripp till Aftica. Astrid

Maily sa...

David nu kan du slappna av . Allt är nog med tack vare Kikko

Maily sa...

Heja David

Frank sa...

Hej! Länge sedan jag var in på sidan och nu när jag kikar så ser jag att ni var i Mora! Blev det Sibylla den här gången också ;-)

Kul att ni äntligen är på väg nu!

Anonym sa...

God morgon Kikko o David!
Jag anar att ni börjar närma er Sveriges gränser - om ni inte redan passerat. Hoppas ni har det bra och att bussen fortfarande går som en klocka.

Var rädd om er hälsar Helén E.